Jak to działa? Cennik Rejestracja Telefon gratis Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Pomoc -> Pytania ogólne -> Jak mogę sprawdzić, czy mój faks został doręczony?

Pomoc

Pytania ogólne

  • Czym jest faks internetowy?
  • Czy numer faksu internetowego różni się od numerów tradycyjnych?
  • Czy mogę ustawić wiele adresów email do odbioru faksów?
  • Czy mogę wysłać faks do wielu odbiorców?
  • Czy mój numer będzie zajęty, gdy wiele osób będzie chciało wysłać do mnie faks jednocześnie?
  • Jak mogę sprawdzić, czy mój faks został doręczony?
  • Czy mogę wysłać dokument na urządzenie, które wymaga ręcznego przełączenia na tryb faks?
  • Czy mogę wysłać faks na numer wewnętrzny centralki?
  • Czy są ograniczenia wielkości wysyłanego pliku?
  • Jak ustawić nagłówek faksu?
  • Jak ustawić zapowiedź 'proszę o sygnał faksu'?
  • Jak ustawić prezentację numeru?
  • Jak zacząć korzystanie z usługi?
  • Jak zamówić dodatkowe numery faksowe?
  • Ile trwa bezpłatny test faksu?
  • Jak mogę sprawdzić, czy mój faks został doręczony?

    Status wysyłanych faksów możesz sprawdzić po zalogowaniu do panelu klienta (zakładka faksy -> skrzynka nadawcza.

    Jeśli Twój faks nie został doręczony np. z powodu zajętości numeru odbiorcy, wystarczy zaznaczyć ten faks na liście i wybrać przycisk ponów wysyłkę.

    powrót na górę


    Telepartner Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka w chmurze  |  Call center w chmurze  |  Telekonferencja